Hoj!

Jag har spenderat natten hemma hos min älskling! åkte hem till honom igår kväll efter att jag vart med Emelie. Det var trevligt, like alwyas men jag önskar så att regnet ska försvinna någon jävla gång :/ Emelie skulle komma hem till mig lite senare idag.. Får se vad vi ska göra. Finns ju inget nu när det bara regnar!
Men imon är det också skolavslutning.. Och jag har ju som sagt inte gått till min praktik nu eftersom jag ser det som meningslöst.. så kommer jag säkert få frågan imon "har du vart på din praktik?" vad ska jag säga? Jo, screw you!* Nej men seriöst så mår jag skit dåligt över att jag skitit i det.. men kan ju bero på att min lärare ringde hem till min mamma för några veckor sen och sa hur omständig jag var. Ska bli skönt att slippa just det dära och att jag ska få börja på en skola som jag faktiskt ser fram emot och att jag slipper sådant onödigt skit.. Har inte heller köpt något till min skolavslutning, men ska ha på mig något som är hyfsat nytt iallafall. Och min nya väska.. ;) aja jag skriver mer senare idag!

Ska nu skölja bort min ansiktsmask som är choklad ;)


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0