Hiss och Diss

Hiss!

Saningen
Jag föredrar sanningen, men vem gör inte det? en vit lögn ibland går vell hem, men jag vill alltid säga sanningen fast jag har svårt med det emllan åt! men det håller i längden..

REA
Så jäkla bra med rea.. snart kommer ju sommar rean! har sett på h&m säljer dom ut vissa kläder för 50 kr. Skit bra när man inte är sten rik.

Firande

Jag gillar firandet som kommer ske nu. När det är studenten, och skolavslutnigsfester. Me like!

Högklackade skor
Jag har ett par "gömda" här i mitt rum. Fick dom i julklapp, och dom ska snart få användas!



Diss!

Regn
Ja, fyfan! det har regnat nu i några dagar och jag vill ha tillbaka solen.. jag börjar redan bli blek nu.. och det har regnat varje skolavslutning så länge jag minns!

Hunger

Känner att jag är ständigt hungrig när jag åker iväg. Ändå äter jag innan jag ska någonstans.

Det förflutna

Det kan vara både bra och dåliga saker.. men jag tycker man inte ska lägga allt på minnet. Det kan vara jobbigt!

Dyra kläder som inte ens är märkeskläder
Det tycker jag är helt sjukt. Finns så många kläder som inte är något speciellt märke, men ändå är lika dyrt som ett märke.. jag tycker det är dumt.


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0