Hiss och Diss

Hiss
Solbrännan!
jag älskar solen, och jag älskar att bli brun. Men vem gör inte det? tänk egentligen på vintern, hur gör man sig brun då? jo, solarium och det kostar ju pengar !

Midsommar
yes, jag längtar dit. Hört att många ska till varberg imon och mysa med sin familj. Vet knappt några fester imon, verkar vara en dag då det är familje-dag ;)

Diss
Människor som styr andras liv
ja, det är jag SJUKT trött på. att kunna bestämma och hota andra om man inte gör som dom säger, det är ju inte klockt liksom. varför är det så? jag förstår inte.. ligger klart saker bakom detta, men vill inte ta det här.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0