Hemma från stan

Hej mina läsare :)
Nu är jag hemma från stan, och jag solade aldrig. Utan jag tog med mig lilla Love, jag ville inte åka själv och tänkte det kunde vara kul för henne att komma ut lite! så vi har gått runt i knalleland.. hon köpte ett gosdjursliknande sak på BR, och en glass. Vi skulle ätit på macdonalds men det var så sjukt mycket folk! Vi fick 200 kr av mamma som vi inte skulle handla upp allting på, eller så, mendet gjorde vi.. hah :Pjag tog även ut mina 400 kr och köpte två par trosor på rean, ett linne och svart nagelack. Det var så längesen man hade svart nagelack hemma! sen en ansiktmask ;)  dock funderar jag på att lämna tillbaka det linnet jag köpte från h&m.. Tyckte det var dyrt, men inte så konstigt för den var ekologisk! :O Kommer ju inte ha några pengar på hela sommaren så får hålla hårt i mina sista pengar nu.. RIKTIGT HÅRT! :/ kommer iofs inte gå men.. det som skrämmer mig är att jag inte kommer kunna göra ett skit ... Lägger in bild senare !


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0