Hemma efter en regnig dag i stan ;P

Nu är jag hemma efter en regnig dag i stan.. men har haft jätte trevligt! var kul att träffa Alinde, längesen man gjorde det. Och så klart Emelie :) fast hon träffa jag ju härom dagen så :P.. vi käkade pizza och gick runt i stan, solade. Köpte även en ny bodylotion och ett par trosor. Sen hade mamma ett present kort på vero moda som jag fick, där köpte jag även en väska! & sist men inte minst godis ;) pengarna är slut nu :( men det var det värt, var super mys.. speciellt i regnet så man såg ju ut som typ 'hej kom och hjälp mig' hah.. nu ska jag bara ta det lugnt, är skit trött verkligen..

Mitt lilla fynd!


ps. min blogg är tydligen inspererande när det gäller kexchoklad. haha ;)!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0