Hemma !!

Tjao! Nu är jag hemma, och jag gick hem från Mikael! nu fan måste jag blivit lite brun eller?.. haha! och nej jag följde aldrig med Simone till varberg, hon ringde igår kväll och sa att jag inte kunde följa med, men sen rindge hon igen imorses och sa att jag kunde följa med för hennes bror hade tydligen ångrat sig men jag var ju hemma hos mikael så det gick ju inte.. eller, hade kanske gått men jag skippade det!;) vi har badat och solat idag igen, haha.  Imon är det sista dagen med för att skicka in blanketten till viskadalen, men jag gör det inte.. hoppas bara på att jag gör rätt nu. Skulle egentligen ha jobbat hos pappa i helgen, men det blev ju inte heller av så han ringde mig en gång igår men hann inte svara och sen ringde han inte upp igen.. fan, jag måste ju ha pengar. Får försöka få tag på han igen nu i veckan!

Nä nu ska jag ut i solen igen! puss på er :) så jag skriver lite senare ;)



Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0