HEMMA

Tjoho! jag var hos mikael inatt så därför jag inte blogga något! det blev aldrig att vi åkte någonstans för micke har ju inget busskort så vi var hemma hos honom bara.. och jag kom precis hem. Stod och tjatade med Simone när jag väntade på bussen, jag saknar verkligen dig! och ska kolla in hennes nya blogg nu ;) ni som vill titta också: http://missenxkissen.blogg.se/.
Vid fyra åker även min familj hem till mina kusiner. Philip tar ju studenten! tror det blir god mat och så. Vet inte riktigt, men funderar på att hålla mig nykter ikväll! sen vet jag inte om jag ska duscha.. om jag orkar, men det kommer säkert bli så iallafall :P Sen när jag kom hem så hade jag fått ett brev från min moster, hon tyckte nämligen jag var så duktig som klarat matten så jag fick 200 kr!


Tack moster!:)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0