Hellojsan!

Igår på liseberg var det trevligt, lite mycket folk oh så men det gick an! jag och Mikael åkte inte så himla mycket, för man hinner ju inte med så mycket.. men höjdskräcken och uppsvinget är så äckliga.. men så roliga! ;) jag vann inte ett skit iallafall. Spelade för typ över 200 kr men inte ens en godis påse :P lite sur blev ja, men sannolikheten är ju skit liten att man vinner egentligen på ett sådant hjul.. Däremot vann Mikael en stor kex choklad första gången vi spelade ;) sen följde jag med honom hem så därför jag inte skrivit förrän nu :) Var även tänkt att jag skulle ta lite bilder på liseberg, men det blev aldrig ^^ däremot endel på Mikael här hemma har jag fått tatt :D dom bilderna kommer senare idag, typ när jag kommit hem. Ni får se dom oavsett om ni vill eller inte ;) jaja ville bara uppdatera lite snabbt! pusshej så länge


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0