Hejhej!

Det har hänt något, för jag är inte alls sugen på att blogga. Men just nu gör jag det för eran skull!
jag kom hem för en stund sen. Skulle egentligen gå hem men jag hann med bussen, och dom går ju bara varannan timma nu på sommaren, vilket ogillas stort! Pratade även med pappa igår, vi hade ju bestämt att jag skulle få jobba hos han nästa vecka, men då sa han igår att det inte gick, för han kom hem halv sex varje dag, och att han bara vara ledig på midsommar helgen. Gissa om jag blev sur? då tyckte jag att han kunde ha sagt till lite tidgare.. och jag hade ju tänkt ha lite chas innan midsommar så man hitta på något, men icke! och jag tänker ju knappast jobba på midsommar.. Men jag hoppas min mamma är en ängel och ger mig lite pengar på midsommar.. Sen ringde morsan när jag var hos Mikael och sa att jag faktiskt kommit in på viskadalen nu! och att jag ska skicka in ja/nej om jag ska gå är eller inte, och jag kommer ju skicka in svaret ja, och om jag kommer in på ett gymnasie så dissar jag ju folkhögskolan så klart! är inte ens taggad till att gå där längre.. vi skulle isåfall redan börja den 16 augusti! aldrig börjat så tidigt.. men jag får ju reda på vart jag kommit in på i augusti, så jag bara väntar..

Idag vet jag inte vad som händer! är skit sugen på att gå och kolla på nellys butik som dom öppnat i borås! vet dock inte vart det ligger och så.. någon annan som visste att dom öppnat butik? :)

Kommentarer
Postat av: timmi

det undrar vi alla ;)

2010-06-21 @ 14:20:23
URL: http://meandthemovie.blogg.se/
Postat av: Alinde

Nelly finns på Åhaga, och ja det har jag vetat ett tag ;)

2010-06-21 @ 15:34:05
URL: http://endoflifeasweknowit.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0