Hej! :)

Hehe har fått två söta kommentarer från Emelie :) Och det vare tydligen solsken i borås, men inte här i svaneholm! här är det bara grått och blåsigt? jag har iaf på mig shorts.. jag vill så gärna att det ska vara sol så jag klär mig som om det skulle vara det! :o får nog seriöst ta på mig tights under och en tjocktröja över.. Somnade runt tolv igår, och somnade fan med en gång. Skönt att få sova ut! bara att en av våra katter har börjat löpa igen, och ändå sätter mamma dom på parning men det händer aldrig något! så jäkla jobbigt när dom löper..
Jag skippar solningen idag också, har inte råd asså. Ska gå och köpa cigg snart, även en cola eller något liknande. Det var dom pengarna jag hade :P hade tänkt köpa något vettigt för dom, typ som nytt puder eller något. Men jag slösar alltid mina pengar på en massa skit! typ som alkohol, cigg,godis,mat. suck !!! jag som verkligen behöver stuff nu i sommar.

Ska åka hem till min lilla habibi nu vid två! älskar dig, även om jag inte alltid visar det!

So cya later !

Kommentarer
Postat av: Amiie

Och jag åker ner te Laholm idag, fyfan va ja längtar att få kma dit ;D Ska bli riktigt kul. Hoppas du har kul nu när jag e borta ;) hahaha! Vet inte när ja kmr hem igen, men det mräker man ju. Ha dt bäst sålänge ;) LoveU<3

2010-06-14 @ 07:50:14

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0