Hej hopp i stugan!

Det är skit fint väder ute, hoppas verkligen det håller i sig heladagen. Hoppas det inte är så kallt ute, för då lär jag ju frysa ihjäl. Ska sitta på en proppfull buss mot stan i ca 30 min, ogillas verkligen! sen har jag en massa lektioner och framåt halv ett tiden ska min klass åka och bowla, ovanligt va? sen ska jag ju hemåt och plugga som ni vet, så jag tror det blir väldigt med dåligt inlägg idag, just that you know.

Har även bestämt mig för att sluta röka. Gjorde det igår kväll. Vill verkligen inte röka mer. Och jag säger inte bara att jag ska, utan nu gör jag det. Tänker inte ha med mig någon ciggarett till skolan och om någon bjuder, kommer jag tacka nej. Jag är stark nog och jag behöver inte ha det där giftet i mig!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0