Godmorgon på er:)

Vädret ser inte alls så kul ut.. det åskade och blixtrade som fan ute igår innan jag skulle sova, gjorde det hos er med? :O så blir ju ingen sola-stund dag idag icke.. har kollat runt lite vad folk ska göra idag, men dom flesta verkar upptagna.. och jag som hade tänkt åka in till stan idag och träffa någon, kanske ta en fika eller något, men nopp.. men jag ska ändå in till stan idag har jag bestämt.. ska gå och sola solarium! :) alltid  lika avslappnande..♥ hade tänkt åka in till stan nu vid ett, men det beror ju på om syrran kan skynda sig ut ur duschen! hon har typ stått där inne i en timma nu så det menas med att jag måste stressa..

Ha de gött så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns en till dusch? ;@

2010-06-30 @ 17:35:17
Postat av: ME

jaa men det finns inga duschkrämer där!:@

2010-06-30 @ 20:24:24

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0