Galen kväll!

Ja, det var det. hah, hade så jävla kul! vi satt ju först hemma hos philip och drack, kom lite fler folk till kvällen och vissa åkte hem. Sen kom även Anna dit vilket var kul! senare drog vi ner till stan och jag försökte komma in på krogen! haha fattar inte vad jag tänkte på? men sprit gör mig verkligen fuckad i huvudet.. kom iaf inte in för att dom är ju skit stränga med legg.. iaf igår då det var så mycket studenter ute! Hehe alla detaljer behöver ni inte veta ;) men, jag har en heldel ångest idag. Jag gjorde ändå bort mig rätt mycket och ringde många. Man borde fan ha alkotest på mobilen innan man ringer! haha.. Sen tänkte jag ju haft med mig kameran, men den fick inte plats i väskan så gick ju inte :/ det var några som hade med sig kamera, och jag ångrade mig verkligen! hade vart kul med en del bilder :) Men vill bara tacka alla för den roliga kvällen!




Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0