Ett felsms xD

Haha, rätt kul att jag vaknar av att någon skickat felsms.

Hon som skickade:
Hejsan tjejen! vill önska dig en riktigt härlig coh mysig midsommar! Jag och stora kärleken plus mina döttrar är på väg upp till hans syster i kumla. Jag tänkte oxå passa på och tala om att jag hyrt ut min lägenhet i andra hand och är tillfälligt inneboende hos Tobbe. Jag söker nytt jobb utanför borås. Livet är rörigt och innehållsrikt som vanligt ;). Men en stor skillnad från förr finns det: jag är tokkär!:D. Hoppas allt är bra med dig och att vi kan ses snart! Kramar ****


Stackarn, så personligt sms!:O jag skre iaf att hon skickat fel och glad misommar ;) men då fråga hon om inte jag kände henne, och nej. Sen kom hon på att det var fel Vicky, rätt komiskt! haha


För övrigt så somnade jag vid 3 inatt, och nu när jag är uppe har jag en lätt huvuvärk. Måste äta något, och ska göra det snart. Sen ska jag sätta igång med städningen, usch orkar verkligen inte! men det måste göras!  ;)

Åter igen: Glad midsommar och ska bli massa roliga kort idag :D

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0