Död eller något..

Shit, jag har inte sovit ett skit inatt. Mitt huvud spängs snart och mina ögon hänger eller något.. Det var så varmt i mina systras rum och Loves säng är stenhård så jag har vart vaken första halva natten till fyra. Sen till och från helatiden.. :( jag vill bara soovaa..

Ser att det även är fint väder ute idag. Lovade Felicia att vi skulle gå och bada idag om det blev fint väder :P sen ska jag ju även träffa Simone. (tur att man har en mamma som vill låna ut sitt busskort) annars hade jag vart fast här!
nä nu ska jag äta .. duschen senare.

Rööten var ordet..

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag! :)

2010-06-15 @ 10:45:07
URL: http://smuls.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0