Cp blogg..!

Har lärt mig hur det funkar nu och göra om bloggen, men istället funkar det inte. Så jag vet inte vad som är felet, men jag bad min vän Malin att titta på det när hon kan, hon är så bra på det! hoppas ni står ut sålänge.. man kan faktiskt kommentara om det är så, alla inlägg på sidan och där man kommenterar finns! bara att dom är osynliga. Jag måste iallafall försöka leva med det. Till det är löst..
Ikväll har jag inte gjort något speciellt, bara försökt fixa den här skiten. Sen toppade mamma mitt hår lite, det kan jag säga var ett bra tagsen! Ska vell även försöka sova snart. Hoppas på fint väder imon♥

Mikael som tog kortet för ett tagsen när jag sminkade mig! haha

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0