Beslutångest..

Jag vet inte riktigt hur jag ska ha bloggen, så jag kommer testa mig fram tills jag är nöjd.. just nu är jag inte nöjd med hur den ser ut.

jag sov en stund nyss, så jäkla skönt. orkar ingenting annat än att bara sitta här just nu :) och idag måste jag även bestämma mig om jag ska vara hemma på midsommar med familj+älsk, eller om ja ska till mina kusiner utan älsk? vad tycker ni?? jag vet inte och jag kommer såra någon hur jag än gör.. jag önskar så jag kunde dela på mig..för imon ska jag och mamma handla evnt. mat om vi ska vara hemma då.. jag vet inte altså :(

Vad ska ni göra på midsommar?

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0