Barnvakt!

Sitter just nu barnvakt åt min lilla syster Love.. mamma är och handlar!

Det var inte så jäkla kul att tälta kan jag säga, det blåste som fan ute och så regnade någon gång? sen var det en katt som mjamade utanför, och luftmadrasserna sjönk! luften gick ut.. så jag och Mikael gick in klockan halv sju imorses och satte oss och kollade på Rours aour 2 (stavning) ;) sen sov vi en stund och sen var jag tvungen att pallra mig hem! tog med mig kameran men blev dock inga bilder (som vanligt) jag frös rätt mycket så jag var inte sugen på det!

Senare idag ska jag antadligen träffa Anna, iaf vad vi bestämde igår! fast det blir ju inte förrän till kvällen.. då jag också ska köpa mitt busskort!

Puss :)


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0