Allergisk..?

Fyfan, det är så varmt ute! (inte klaga men vafan..;)) mamma ringde till vårdcentralen nyss, och dom sa att dom trodde det var allergi!! ang blåserna på händerna. så jag ska äta allergi tablett nu fram till fredag, och har det inte bättrat sig så måste jag dit, och även om det bättrat sig måste jag dit.. dom tyckte jag skulle lägga upp en matbok för min kost för det påverkar ganska mycket? huh.. fattar inget, men kul om det är allergi!:S och vet ni vad jag kom på, jag ahr varken hört från Emelie eller Anna på länge nu!:O jag har iallafall inte träffat någon utav dom sen.. jag vet inte när? det måste bli ändring på det, för jag saknar er tjejer! ♥:(

Håller även på att läsa en bok som heter "Sova hos fienden" och är från 80 talet tror ja det var, står iaf i boken :P Lånade den från Mikaels mamma och den är skit bra verkligen! handlar om en tjej som blir misshandlad av sin man, och han tvingar ut henne på en båttur med grannen och hon är rädd för vatten, och helt plötsligt är hon borta. Dom tror hon drunknade, men så är inte fallet... skit bra!:D finns tydligen på film också :)







Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0