22.38 är klockan redan!

Ligger just nu bara i sängen och slappar. Duschade innan och var avslappnande! Har även kollat runt på endel bloggar, en som jag kikade in var http://truthtobetold.blogg.se/ och är en sexblogg tydligen!:D tyckte det var lite kul.. :)

Har även fått liite färg idag. Men jag önskar att jag kunde vara lika brun som min mamma eller min syster. Dom är ju det året runt.. vissa får dåligt piggment! (som jag) Imon skulle även Mikael komma ner hit en sväng. Det var längesen! tror vi dock bara ska sola i solen, och jag kommer anatdligen vara barnvakt åt Love imon. Jag kommer ju ändå ingenstans nu utan mitt busskort.

Älskar även att det är sommar, mina naglar börjar bli jätte fina nu! På vintern spricker dom ju bara. Även så har solen blekt mitt hår lite extra, och jag kör på oplattat hår i toffs nu!

Och, vet att min blogg inte är i så bra skick nu, men jag kan ju tyvär inte göra något åt det. Malin hade inte mer tid att fixa den heller, så får vell se när hon kan nästa gång! :) måste seriös lära mig hur en blogg funkar.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0