2 år äldre..

Vet ni.. en hemsk tanke slog mig!
Om jag börjar gymnasiet nu, så kommer jag vara 18 år, dom andra kommer vara 16 år.. en helt ny skola, men helt nya människor och jag känner inte någon! men det är tråkigt att jag är två år äldre än dom andra, för jag kommer nog märka det för det gör jag nu på dom som är 2 år yngre.. undra om det är någon som kommer veta att jag är två år äldre..?  Att dom i min ålder tar studenten nästa år.. Det skulle jag också gjort egentligen. Kommer bli så jobbigt att se mina vänner ta studenten utan mig :/ gör så jävla ont att tänka på det faktiskt ! jag kommer vara 21 när jag tar studenten. Att min bror och jag kommer ta den samtidigt, min LILLE bror dessutom :P känns inte bra detta..


</3

Kommentarer
Postat av: Alinde

Men lilla viktoria, visst är allt detta tråkigt men du bryr dig alldeles för mycket om fel saker. Inte ska du skippa gymnasiet bara för att resten eller iallafall majoriteten kommer vara två år yngre. Dessutom är det många som inte går färdigt gymnasiet och därför inte tar studenten. Det är ganska vanligt. Så jag tror knappast folk kommer reagera på att du är 21 och tar studenten då. Jag tycker snarare att det är ett bevis på att man inte gett upp bara för att man hamnat lite efter. Ge inte upp nu, du kan klara detta! <3

2010-06-30 @ 19:33:07
URL: http://endoflifeasweknowit.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0