Vid köksbordet...

Godmorgon typ! :) har ni sovit gott? det har faktiskt jag gjort! mina rastlösa ben höll inte på inatt och så jävla skönt! :) äter ju sådan där omega 3 nu,(det är fiskolja) och jag vet inte, men det känns som om det redan börjat hjälpa;) sen har jag ju fått äta allergi tabletter sen i tisdags för mina blåsor på händerna, men jag tycker inte dte har hjälpt :/ och jag skulle ju egentligen ringt vårdcentralen nu på morgonen och bestämma en tid som jag skulle komma idag, men det har jag inte gjort. Vet inte riktigt vad jag ska säga så jag sket i det.. dom här blåsorna får vell vara kvar..orkar faktiskt inte bry mig mera fast dom är jobbiga.

Men hur som helst, det var rätt segt igår på tkvällen, jag tittade aldrig på Erik Grönwall heller, jag bara hörde honom!:) var ju som sagt med Freddie hela kvällen, oh halva kvällen med Emelie och hennes kille :) vi gick mest runt och gick till donken.. men det var ju trevligt så sätt :) lämnade ju även tillbaka min tröja som jag köpte eller linnet och köpte inte något annat, utan köpte en dricka och ciggaretter, var så rök sugen så kunde inte hålla mig! men sen vid elva åkte vi hem, eller, jag åkte hem till Mikael! nu sitter vi här vid köksbordet och ska äta frukost! haha har fan tatt hundra år att skriva detta inlägget.. skriver mer när ja komme rhem!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0