Vet att jag dratt upp detta på bloggen innan, men kan inte låta bli!

Jag har börjat tänka på att jag faktiskt snart ska börja på gymnasiet, och snacka om det skrämmer mig en aning nu. Liksom mera ansvar och jag kommer få gå med människor som är 2 år mindre än mig. Säg vad ni vill men JAG märker skillnad på människor som är mycket yngre än mig. hade vart en annan sak om man typ var 40 och dom andra 38, men så är det inte nu. Folk som jag stött på som vart/är 2 år yngre än mig är mycket mer omogona. Dom kan vara väldigt trevliga men ändå är det något som gör att jag känner mig så förbannat mycket "större" och mognar än vad dom är. Detta skrämmer skiten ur mig för vet inte om jag kommer kunna umgås med folk som är så mycket mindre. Och jag vill inte vara taskig när jag skriver detta men det är så jag känner... Alla kommer ju inte vara 2 år yngre, vet 2 styckten som är 93:or som ska börja. Men kommer jag vara den ända 92:an? men som folk sagt - du går där för att få Din egna utbildning och inte för någon annans skull. Men man ska ju kunna umgås med sin klass för det...   men jag kanske bara är patetisk nu.


Detta är typ jag...

Kommentarer
Postat av: Alinde

Bilden var najs ;) Men du, självklart får du oroa dig men jag är nästan säker på att det kommer bli skitbra och dessutom, mognad behöver inte ha med ålder att göra. Det kommer bli bra, okej? :))))

2010-07-19 @ 16:08:02
URL: http://endoflifeasweknowit.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0