Varberg <3

Nu är jag utvilad från vbg.. Kom hem vid tolv och gick nästan direkt och la mig! Så gick precis upp igen. Det var hur kul som helst där ett tag igår. Vi var ju i stan helatiden och vi skulle till en camping men vi kom aldrig dit :( så vi hade bestämt oss för att sova i vbg en natt till men det gick inte + att det ösregnade. Blev en besvikelse eftersom w&w's bara är en gång om året. Vi var vakna hela natten och flumma i Simones pappas bil. Sjukt trångt var det men sjuukt roligt :) tog några kort när vi var vid getteröns hamn!










Denna bilden tog jag i borås dock :)



Jag mår verkligen dåligt nu.. haha sovit bort heladagen nu och jag har ingen aning om vad som händer ikväll! Simone skulle på grillfest och Anna skulle någonstans.. hmm..







Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0