Söndagsparty

Haha fyfan vad trött jag är! känns som om mitt huvud drunknar nu på något sätt. Försökte sova innan lite granna, men Nicole ringde och frågade om jag skulle till sandared. För det första, det är dåligt väder, det är söndag, jag har ingen alkohol och jag är bakis. Hur kul kan det bli? Men jag ska ge det en chans. Ska träffa Nicole i stan vid nio och sen ska vi vänta på Janina ihop. Känns bra så jag slipper vänta själv. Men det är detta jag älskar med sommaren, kunna festa när fan man vill på dygnet! helt crazy. Vi ska ju sova där och jag har ju ingen aning om vem snubben som har festen är. Eller hur vi ska sova. Jag bara hoppas på att det kommer bli nice.

Det borde vara förbjudet att vara såhär trött och sliiiten...

Men det blir snart ändrig på det ;)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0