Bloggtorka mby?

Jag undrar varför jag inte är så pepp på att blogga... vart så i några dagar nu :( men mycket har strulat i mitt och mikaels förhållande, jag börjar få ångest för snart börjar skolan, ångest över att sommaren inte får ta slut, ångest över att inte ha några pengar. Mycket som snurrar i mitt huvud helatiden så kan knappt tänka på något roligt. :( Något som jag iallfall ser fram emot är fredag, spelar ingen roll vad det är mikael har planerat, om det är så att vi bara ska ta en promenad och äta glass så längtar jag dit, för det är underbart att tillbringa tiden med dig! vi träffas imorgon, ska sova hos honom då. Så kommer få ta med mig extra kläder och grejer. Kommer antadligen duscha hos honom osv. alltid bra att ha med sig saker då!;) Jag längtar så efter honom just nu..

Kollar i genoms syrrans bilder på den stationära datan, och nästan
ingen sitter ju här längre och jag har inte ens startat min egna data idag.
men här är jag när vi inte hade något trådlöst internet:P



En bror :)




Tessi och Maya :)


En syster :) (don't kill me nowxD)


Mamma <3



Jag vet, mitt hår såg verkligen inte klokt ut på den tiden. är ca 3 årsen!
men ändå kul och visa ;)





Love söt som en prinsessa!

Ja nu blev det lite väl mycket bilder. Men kan bli så! nu ska jag göra chokladbollar utan choklad ;)

Kommentarer
Postat av: guess twice

BOOOOOOOORT FRÅN MIIIN MAPP ):

<3

2010-07-21 @ 22:34:28
Postat av: jag

haah sry men jag kollade bara i den :p inte ngt personligt eller så :) sen så är det ju bara gamla bilder där ´:P

2010-07-21 @ 22:36:09
Postat av: ._.

Riiiiiight :c

2010-07-21 @ 22:59:25
Postat av: V

aaw vilka söta katter! :)

2010-07-25 @ 17:04:58
URL: http://veraapuss.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0