Hoj i stugan! :)

I still here, hos min älskling!
Var tänkt att jag skulle till malins 18 årsfest idag, men jag struntade i det i sista minuten typ. Skulle ändå inte bli så kul, se alla andra fulla och så när man inte själv är det liksom :) kan ju gå på fest nykter men inte så kul om alla andra är dräng fulla! eller vad har ni för åsikt om det??
Hur som helst så stannade jag kvar här, och vi cyklade ner till OKQ8, eller, Mikael cyklade och jag satt bak på vägen ner (aldrig igen) säger jag bara! ;) var rädd att ramla av helatiden för hans sadel lutar ner så mycket :PVi har även badat i hans pool igen, (haha) sen duschat :) rätt lugn dag med andra ord! Har även sett att Nicole ringde på min mobil, men har haft den på ljudlöst så inte hört den, sen har jag ju inga pengar kvar på den så kan inte ringa upp! men hon ska vell fråga om jag ska komma imon på hennes fest, men jag vet faktiskt inte. Har ju inte lovat något heller så.. tråkigt utan dricka som sagt! så vi får se hur jag ska göra imorgon!

Sen så fyller Freddie 18 år idag, tänkte skriva det imorses men glömde av det helt :O Men grattis IGEN! :D ♥Har tyvär ingen bild på honom på mikaels data, men annars så ;)

Vet inte vad som händer resten av kvällen, anatadligen bara ta det lugnt.. Mikael slog nämligen i sin tå innan :S jag tror däremot den har blivit stuken.. eller stukad. vad det du kallas :P Han är nere och pratar med sin mamma nu tror jag, så därför jag passade på att skriva ett till inlägg! :)

Och btw, JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG ATT JAG KOM IN SOM STYLIST! ångrar inte en sekund att jag struntade i folkhögskolan :)


Tror ni sett denna bilden innan på Mikael, men han hade så många bilder så jag kunde inte välja!;)


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0