Jag är kass på rubriker..! :(

Fick reda på innan att Love ska vara borta i en vecka hos sin pappa nu, och Felicia ska till skarasommarland med våran moster och hennes familj i en vecka. (det visste jag dock men) Så det kommer bara vara jag, mamma och brorsan hemma hela veckan!:O snacka om att det kommer bli tomt eller.. har även skit dåligt samvete, kom ni ihåg att jag skulle hålla hårt i mina 200 kr? ja det gick ju jätte bra igår.. käkade för en hundring och sen fyllde jag på mobilen.. dock behövde jag det men maten?!! blir så sur på själv. Och jag vet ju att jag inte kommer kunna få några pengar i sommar så jag mår riktigt dåligt över det... :S Men jag måste lösa det. Ska hem till pappa nästa vecka för och fira mig och brorsan att vi kommit in på gymnasiet, ska då prata med han igen ang något jobb åt mig..


Fan vad jag saknar dig då :( mina fina sötnos!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0