Svar på frågestunden :)

Nu tänkte jag avsluta frågestunden, även fast jag är liite sent ute :P men har vart så trött nu på morgonen. Åkte hem till Mikael igår kväll igen och svalkande mig i hans pool osv ;) sitter just nu här och ska snart börja platta håret/sminka mig :) Fårse om jag åker in till stan ikväll, det är ju T-kväll. Fast det regnar ju ute och jag har ingen jacka med mig... men nu ska jag svara på era frågor!:D

Fråga: Choklad eller Lakrits?

Svar: Lätt choklad! men lakrits är också gott. Cokladlakrtis? ;)

1.Bästa med att ha känt mig i 4 år?

Svar: Att du vart min kompis och alltid ställt upp.

2. Dumaste komentaren en kille gett dig?

Svar: har fått många dumma kommentarer genom mitt liv..

3. om du hade fått välja mellan att retas med en superkåt kille bara för nöjesskull,eller att få knäa en riktigt pervers gubbe på krogen utan att straffas vad hade du valt?

Svar: haha va? retas med en kåt kille isåfall tror jag.

4.anser du att det är rätt att krossa fönster på en bil, som har instängda djur under sommartid?

Svar: Asså det är aldrig rätt att krossa någon annans bil fönster,men det är ABSOLUT INTE OKEJ att ha djur instängda i bilen under sommartid.Men jag hade nog ringt någon som kan hjälpa till med att få ut djuret än & pajja rutan.

5.vilken kändis är jag mest lik?

Svar: jag kommer faktiskt inte på någon, Nils!

6.vad skulle du ge din mamma om du hade 50,000?

Svar: Det beror helt på vad jag skulle ha pengarna till, men om jag skulle ha dom till någotskulle hon få 5 000 kr, och om inte så 10 000 kr!

7. Fest eller myskväll?

Svar: Det beror helt på, men fest tror jag!

8. Har du en pojkvän?

Svar: Ja! :)

9.Vad har du tänkt att skriva på våran blogg senare när den är klar ?

Svar: Om mina känslor inför förhållanden och känslor till dig, altså lite smått och gott :)

10. Vilken är din favorit låt?

Svar: alltså det varierar, helatiden i perioder. Men just nu är det Empire state of mind - Jay Z & Alicia keys


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0