Still here!

Tjao på er! :) jag är fortfarande hemma hos Emelie men ska åka hem med 16.40 bussen, ska duscha av mig snabbt sen åker jag hem till Mikael älskling :)♥ Vi har haft det jätte trevligt, somnade dock inte förrän nio imorses :( låg och läste ut en halv bok ;) men jag berättar mer om vad vi gjort när jag kommer hem! bilder kommer också enheldel ;)
ps. Vi vaknade vid kvart över tio igen av att det var någon i Emelies rum som höll på med elemntet, jag trodde dock detta var hennes bror Alexander, men efter en stund täckte jag fräse åt honom och fråga vafan han gjorde, men då var det någon som höll på med elemnten! altså en gubbe. Och där ligger vi halv nakna och sover! inte ens en knacking och jag blev skit rädd så sprang in på toaletten xD haha aja vi hörs senare!:D ds.

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0