Skit kväll

Ligger i min säng och lyssnar på musik nu ♥
Denna kvällen sög verkligen hur mycket som helst.. för det första så var jag sjukt trött och inte alls sugen på att åka in, men jag åkte mest in för Emelies skull. Såg helt röten ut och det var dö tråkigt.. kändes som om bara alla glodde och shit :S sen var det några fulla gubbar bakom mig när jag satt på bussen ner till stan för hade åkt runt sjöbo(emelie skulle hem så följde henne) och dom typ gapskratta helatiden och deras äckliga andedräkt flåsade mig i nacken. Sen satte jag mig i en busskur på en bänk inväntan på att bussen skulle gå hem, då satte det sig en kille som var rätt packade jämte, och sen kommer en gubbe och var lite rolig :P sen när bussen kom träffade jag även Cicci! så längesen, och vi satt på bussen hem tsm! vi bestämde oss för att vi måste ses någon dag och ta en fika eller liknande. Sen när jag ska kliva av bussen så öppnar han dörren så jag precis hinner sätta ut min fot egenom den sen stänger han den! så jag altså kläms! skämdes sönder och allt kunde inte kännas värre.. ja, SÅ USCH FÖR DENNA KVÄLLEN!

Fast jag köpte en ring på glitter när jag var inne i stan, sen lite godis för blev sjutk godis sugen.. hade velat vara hemma hos älskling just nu.. än och ligga här.


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0