Se värd film!

Bion var jätte bra! Sex and the city 2 ägde verkligen :) SE VÄRD! skrattade rätt mycket :) Utan Samantha så är det ingen sex and the city tycker jag! hon gör liksom hela filmen ;) eller? Är nu hemma hos Mikael för följde med honom hem och ska sova här inatt! Har även svarat på endel kommentarer och liknande :) Ni bloggläsare är fan guldvärda!♥

Jag och Mikael funderar även på att starta en blogg tillsamans, men jag vet inte? vad tycker du? (För er som inte vet eller förstått det än så är Mikael min pojkvän;)) Kommentera sötnosar!

Vi hörs imorgon! ♥


Kommentarer
Postat av: elvira stehn

Hejsan! Jag har blivit vald till en av finalisterna i veckans blogg. Jag skulle bli superglad om du röstade på mig här: http://snoocxz.blogg.se/2010/july/utkast-juli-9-2010.html kommentera med ''4'' eller ''nummer4'' inlägget, så har du röstat om mig. Alla som har röstat blir sedan länkade på min blogg, tack på förhand :)

2010-07-10 @ 23:15:16
URL: http://elvirast.blogg.se/
Postat av: Mikael

trotts alla i bion sa att de va en tjej-film så är ja inte besviken på att ja gick :D de va mys och filmen va ass bra till och med bättre än 1:an och de e inte ofta de e så :P vi får gå på bio snart igen :D <3

2010-07-13 @ 15:45:19

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0