Mr Lova

Jag har skrivit av mig lite på min och Mikaels blogg nu. För att komma dit klicka här. En sak jag inte nämnt idag är att när jag kom hem för att kolla till vårat marsvin Elliot var han inte där. Gick till mamma och frågade vart han var och hon hade vart och avlivat honom på morgonen. Han hade blivit sådär sjukt igen och sjukt smal och kunde inte äta pga sina tänder, så mamma ringde till djuraffären igen. Jag tycker det är sjukt att dom sålde ett sjukt djur till oss. Jag vet inte hur syrran tog det, för hon har åkt bort nu i en vecka till sin pappa, men antadligen jobbigt. Jag hade inte någon direkt 'kontakt' till Elliot men jag hatar när djur dör. Jag vill bara att du ska vila i frid. Och djur affärer borde absolut inte sälja ut sjuka djur!

Sen fyller även min pappa år idag. Han har lovat i veckor nu att vi ska ses, men blir det av? nej. 
han är mr lova lova eller något.


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0