Mitt rum!

Igår så pysslade jag och Mamma med mitt rum, iallafall ovanför sängen och så!  tyckte det blev jätte fint, och är riktigt nöjd!

Tavlorna köpte jag för ett tagsen på min mosters loppis. Hade kommit blå färg på dom så jag och mamma försökte fixa de, men gick inte så bra så dom ser inte så bra ut RL, men jag tyckte dom var så fina i övrigt så hängde upp dom ändå ;)


Har kommit in på att mitt rum ska vara svart, svartsvartsvart! Som mina svarta naglar.. ;)



Just nu väntar jag bara på att klockan ska ticka, så jag kan duscha och sen åka in till stan med Freddie! :) ♥
har även lovat syster att vi ska baka..!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0