Man borde tänka efter ibland

Jag bara tänker och tänker.. Jag älskar livet och ändå inte. Jag hatar all orättvisa det finns här i världen, i krig, när det gäller politik, kärlek, inom små saker. Men om allt var rättvisst hur skulle det vara då? mycket bättre? Om det inte fanns så skulle man inte uppskatta det rättvisa istället. Om man inte fick känna på hur olycklig kärlek känns, vad vet man då om riktig äkta kärlek? Om det bara fanns rättvisa i politiken, vad är det då för mening att ens ha något? är inte säker på om jag vet vad jag snackar om, men på ett ungefär. Om man fick alla saker man önska sig, vad finns det mer att längta till då? då har man redan allt och finns inget att längta efter/tråna för! Jag har ofta gnällt om små saker att allt är orättvist, men man ska vara glad att man har tak över huvudet, har en familj som man blir älskad av, mat på bordet och en utbildning, fina vänner! Vad mer kan man begära?♥

Kärlek är livet!


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0