KVÄLLEN :)

Idag har jag tillbringat min dag med Simone, vi åkte in till stan vid fem tiden och där var det pervo-fika! haha låter helt cp men det är typ träff för alla som är medlem på darkside :P jag är inte det dock men följde med ändå.. en tjej tyckte jag kunde hänga med på sex party i augusti, men nej tack! vet ni vad det går ut på? Simone sa att man typ går runt naken och har sex med olika människor. Vekligen INTE min grej! hehe. Simone hade med sig två andra killkompisar också, dom ville gå på krogen så jag testade. Var inga vakter så kom in, men när vi skulle beställa i baren var man tvungen att visa legg! så var bara att dra. Så jäkla segt att inte vara 18 än, och alla min kompisar är det.. :( iallafall dom flesta. Så jag och Simone gick runt i ösregnet och väntade på bussen hem.. Lite besviken på kvällen, men men :/ vi ska ses på lördag igen, och försöka hitta någon rolig fest! längtar dit..♥ Längtar även tills jag får träffa Mikael imon! ska bli  bättre på att uppdatera också .. :P

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0