Krånglit?

På fredag är det redan Wheels and Wings helgen! jag hade velat vara på campingen som jag var på förra året, håstenscampingen och isåfall ska man ju helst åka på torsdagen redan! men jag vet inte hur detta blir, vet inte om jag kan åka själv med tanke på att det kostar endel och campa. Och om det skulle gå så har jag ingen aning om någon kan följa med? Försöker få med Alinde men hon jobbar torsag och fredag tror jag det var, så jag vet altså inte! får helt enkelt se...

Nu är jag dock hemma och ska få i mig något att äta snart! vet inte vad jag ska göra idag. Emelie har tydligen flyttat ner till Laholm igen och försökte ringa henne innan men hon svara inte! så gumman om du läser detta kan du ringa mig?♥
Pratade även med pappa igår, och jag & min bror ska ju åka dit någon dag i veckan, men nu visste han inte när vi skulle kunna komma, isf till helgen kanske! men det beror ju helt på om jag ska åka iväg eller inte... ska iallafall ringa honom imorgon bitti!


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0