Kokhett!;)

Korsh i taket vad varmt det är idag! går ju inte ens vara ute! försökte för en timma sen men var bara ute i ca 20 minuter.. det är synd för jag vill gärna vara ute och bli brun men det går inte, så mycket svalare inne ju.
Vaknade utav att mamma gick in i mitt rum några gånger och mitt huvud kändes tungt som bly kan jag säga er :( och trött.. haha!

Nu är det iallafall bestämt vilken film jag och Mikael ska se, och det blir Sex and the city 2 ;) bion börjar klockan 18.00 tror jag dte var, så vi måste hämta ut biljetterna ca en timma innan! så ska duscha och göra mig i ordning frams tills dess typ-ja, så många timmar behöver jag på mig idag känner jag. Är hur seg som helst.. :P så klockan 16 åker jag in till borås :) hoppas det är lite folk i biosalongen sen :O;)



Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0