Klipp klipp!

Har tänkt länge på att klippa mitt hår, fast jag vill inte klippa det superkort som jag gjort förr i mitt liv. Aldrig igen.
Och nu verkar jag ha fått tummen ur röven. Har hittat en fin frisyr som jag skulle vilja ha! eftersom mitt hår är så jätte tårt och kluvna toppar behöver jag klippa en bit.. den bilden som är här neranför är så jag hade tänkt, men hon har lite längre lugg än vad jag har och längre på sidorna. Men inte mycket längre. Jag skulle vilja klippa av det som bara hänger och slits på mina axlar!

Säg vad ni tycker! jag vill veta :)

och dett är då mitt hår :P

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Ja de skulle bli skit najs :D och fräscht =) så tycker ja du ska börja använda typ hår spray eller något med :) så de får lite mer liv :D kyss och smek <3

2010-07-21 @ 14:37:04

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0