Jag kommer inte på någon rubrik :)

Kom nyss ut ur duschen och det var sååå skönt att få duscha! har ju sovit hos Mikael i två nätter så det behövdes verkligen :) Idag har jag inga planer alls, ska vell bara vara hemma. Det kan behövas det också ;) fast det är riktigt tråkigt.. hur som helst, jag har sett intagningslistan på min klass! :D kunde bara gå in på borås tidning tydligen och kolla :P vi är typ 31 tjejer tror jag det var, så vi måste ju bli 2 olika klasser. Bara tjejer på hela skolan också ^ ^ och jag är jätte nervös för att börja skolan! Men sådan tur är så ska min kusins tjej börja där också, vi hade bestämt att gå dit tillsammans första dagen eftersom vi båda inte vet vart man går in så känns det alltid bättre när man är två! :) Och jag vill göra något riktigt kul innan allt börjar igen! fast vad vet jag inte...




Mumsig bild! ;)

Kommentarer
Postat av: Diana

Vart sugen på jordgubbar :o

2010-07-28 @ 15:10:16
URL: http://duumles.blogg.se/

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0