Ja, fyfan vilken natt det har varit. Jag s...

Ja, fyfan vilken natt det har varit. Jag sitter på bussen ner till stan nu för att kunna åka hem. Jag och Anna drog till en kompis och typ var där hela natten. Vi åkte taxi dit xD innan det var vi nere på poolhous och man var tvungen att vara 20 för att köpa i baren, men vi fick öl ändå och satt där. Haha! Sen skulle vi gå och pissa, eller innan det och så var det typ 10 killar som ropade taskiga saker till oss. Vi sket först i det men sen börja dom ropa igen så jag och Anna gick från och fråga hur jävla moget det var. Han ena killen börja mucka med Anna ordentligt och pötte henne! Jag menar Vilka jävla killar gör så ? Dessutom var dom i 20 års åldern och så jävla omoget.. Vi drog därifrån iaf. Somnade vid fem och väckte Anna vid elva och sa att vi skulle dra! Haha känner mig så taskig:-P och Janina ringde igår och fråga om jag ville följa med på en grillfest idag i sandared, och dom skulle hämta mig i stan runt nio. Vi sover andligen där för det går ju inga bussar på en söndag kväll. Har även typ förstört mina nya byxor som jag nyligen har köpt. Vin fläckar och spyräster på dom. Vet, det låter inte alls nice! Ska ta borttagnings medel på dom när jag kommer hem. Men iaf, det var en jätte trevlig natt! Dock gjorde jag bort mig typ rätt mycket xD. Ska bli skönt att komma hem nu med.. Är hur röten som helst.


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0