Hos Simone

Sitter nu hemma hos Simone, vi har precis sett en film med Katie Holmes First daughter och den var rätt bra men lite snyftig i slutet :( hur som helst så kommer jag & hon sova på soffan inatt för dom ska flytta i augusti så det är mycket röj med andra ord. Vet inte vad vi ska göra mer ikväll, ciggen är slut och så :( ;) Ska hjälpa henne att packa imon och så ska hon läsa på sin teori (körkortsgrejs) vilket jag också så gärna vill ta tag i som jag nämnt innan men det kostar sååå mycket pengar.. och vet jag vet inte hur jag ska få dom. Söka jobb kan man alltid göra men lite jobbigt att jobba när man även går i skolan och sen är det svårt att få jobb.. vet inte riktigt hur jag ska göra. Tänker väldigt mycket på det iallafall! Imon ska jag antadligen vara barnvakt, var inte helt säkert. Om jag inte ska vara det så hade jag tänkt åka in till borås tror jag! Torsdagskväll

Nu ska jag borsta tänderna och slänga mig i soffan! puss.
ps. Saknar Mikael skit mycket! ds.

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Du har ju teoriböckerna. Bara börja plugga!

2010-07-29 @ 09:44:29
Postat av: jag

varför läser du min blogg mamma! :@

2010-07-29 @ 12:42:26

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0