Hej på er! Jag har ju vart i stan idag, o...

Hej på er! Jag har ju vart i stan idag, och jag köpte en svart bh. Sen hjälpte jag mikael med att köpa kläder på jc. Han fick köpt ett par jeans och två thirstar:) sen köpte han ett slags armband till mig :-D har även vart hemma hos mig idag och mamma klippte honom! Blev jätte fint =) nu sitter jag i hans soffa och äter en massa godis. Det har vi börjat med väldigt ofta nu för tiden :-o och jag längtar bara tills på fredag, då han har en överraskning till mig där vi ska åka någonstans! Snacka om att jag är nyfiken! Sen kom mamma hem med ett par ursnygga skor hon hade köpt till sig och jag blev så avensjuk så har bestämt att köpa likadana på fredag om dom finns kvar för det var rea på dom! Men men nu ska jag vara social med mick:) blev även ett långt mobil inlägg xD vi hörs imon. Sov gott!<3


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0