Grillkväll med old people?

Har ont i min rygg, eftersom jag tillbringat hela min dag med att sitta just här. Har grejat med min blogg och även med Mikaels & min blogg ihop ;) länkar den om ett par dagar! :D
Fick ett meddelande från Janina på facebook innan att hon ville samla några till helgen så vi kan ha grillkväll och liknande! det lät så otroligt mysigt och roligt men jag ska ju till varberg på fredag och kommer antadligen hem samma kväll eller dagen efter, beror ju på om vi fixar sov plats! så jag hoppas grillpartyt är på lördag för då kan jag åtminstone komma!

Käkade melon nyss, det är gott OCH sommrigt! så inne! :)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0