Basta är skönt ;)

hej igen!

Jag kom precis ut ur mikaels bastu, så skööönt! ;) brukar ni basta? jag gör det ibland, jag gjorde det mycket när jag var liten för min pappa hade en bastu hemma som han hade bygt, och vi brukade rulla oss i snön sen ibland slå med björkris! eftersom min pappa är helfinne och älskar att basta så blev det mycket så. Jag tänkte göra en lite hiss & diss nu, blev sugen!

Hiss

Blött hår
Jag tycker det är sexigt på killar, eller på Mikael ;) och det ser fräscht och såklart ny duschat ut!

Överraskningar
Är det inte härligt att få någon överraskning eller ge någon en någon gång då och då? Mikael har ju planerat en liten överraskning till mig imorgon bitti och jag är jätte glad för han tänker så :) man borde göra överraskningar oftastare! OCH det behöver absolut inte kosta något.

Höstkläder
höstkläderna är inne och jag bara längtar tills jag kan köpa något!

Diss
Människor som lovar saker men inte håller det.
Det är jag jätte trött på. Att man pratas vid flera gånger men sen så blir det ändå aldrig av! håller ni inte med..? En annan sak är när man frågor någon om man kan hitta på något en tisdag, så vet dom inte vad dom ska svara för det kanske dyker upp något bättre. Jag läste detta på en tjejs blogg och jag var också tvungen att säga detta, tycker det är sjukt irriterande. Tyvär så kommer jag inte ihåg hennes bloggnamn så kan inte länka den.. :/

Vi hörs imon duds!♥


Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0