4 Juli

Hej! är nu hemma, efter att vart hos Mikael heladagen och bara seegat.. kvällen igår var rätt lyckad! var trevligt hemma hos Nicole men vid tio tiden skulle vi åka in till borås för dom skulle till krogen, hade lovat dom att testa men när vi väl kommer dit står det två vakter där så jag vågar inte. Tjejerna går in och jag står kvar utanför, men en annan tjej och hennes kill kompisar, dom tjatade som fan att jag skulle försöka komma in för han ena killen hade vart ordningsvakt också så han skulle fixa in mig eller något, men jag sa nej helatiden och dom gick tillslut med på det. Tycker det var tråkigt men nästan det som var väntat för mig.. så jävla surt att jag fyller så sent bara! men sen jävlar då jag fyller 18.. då ska inte jag lämnas utanför mera kan jag säga er! ;)

Tog aldrig med mig kameran, vilket jag skulle gjort! Janina och Nicole tog en massa kort, (innan dom gick till krogen) men jag har inte pratat med någon utav dom så har inte bilderna.. finns på facebook annars, haha :p nä men så idag har det vart en liten lätt bakis dag och jag har vart trött helatiden fast jag inte gjort någonting typ.

Vill ge en Jätte Stor PUSS till Mikael också, var jobbigare än vanligt att lämna dig.. hatar även när våra dåliga sidor dyker upp! :/ but i still love you honey bunny!♥

Kommentarer
Postat av: Mikael

Naww sötnos va gullig du är =) vill ge en ännu större KYSS till dig =) älskar dig massor <3

2010-07-04 @ 22:20:56

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0