yey!

Man mår verkligen som man förtjänar..
Kvällen blev la inte så lyckad men det var kul så länge det vara :P haha
Satt med Jenny & Anna och lekte leken jag har aldrig, hah det är inte bra att göra den när man har sprit och dricka :P har blåmärken och rivmärken överallt typ, och en finne under näsan :( mår skiiit så de fick ja för de :P hah. Drog redan vid halv tio eller något, mådde för jävla dåligt så jenny oh hennes kille åkte ner med mig till min buss, men bara det att den gick inte då, och det visste jag om men jag vettefan vad jag tänkte.. hah :P så fick åka till viskafors och vara med min bror och hans kompisar, tror inte det var så poppis men tänkte fan inte gå hem så fick vänta tills nästa buss med dom! (y) haha. Och folk var konstiga igår ;s eller så var jag dum i huvudet :P får höra helatiden att jag har för mycket smink på mig så om ni stör er så jävla mycket på det så får det la bli mindre smink :P började redan igår! (y) men egentligen är det bara FACE IT. Väntar på att mamma ska vakna, vi ska nog in till stan sen och köpa simones presenter, för ska inte träffa henne förrän i eftermiddag, hon skulle på möte :P och hon svarar inte i sin mobil telefon, för är såå nyfiken på hur det var igår på krogen och allt, hon skulle ha ringt mig men gjorde aldrig det så sen blir  det girltalk tonight! *

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0