Vad ska man göra i helgen ;o

Jag är hemma tidigt idag med, vi skulle på studiebesök på värmverket men palla. Det var typ frivilligt, tror jag ;> Åkte hem med en gång med för mamma och felicia ska iväg så jag blir barnvakt åt lilla Love :)
Ïmon slutar jag 11.20, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen? Simone fyller 18 imorgon och hon ska ut på krogen med några kompisar, är så jävla avensjuk så det finns inte! är 8 månader kvar för mig dit :( och vill ge henne ngt riktigt fint för man fyller bara 18 en gång, men kan inte.. fattiglapp.. och mick fyller år nästa vecka, jag vill så gärna fira er men blir lite svårt :P men aja, så jag vet inte vad jag ska göra.. Jag vill typ ut och göra något roligt imorgon, finns det någon som vill det också? :)

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0