Presenter !

Tjao :)
Som sagt, jag och mamma var i stan igår nästan heladagen och shoppade lite (y) Vi hittade vad vi skulle till Simone i typ sista minuten xD en outfit blev det! as nice, glittriga jeans, randigt line, oh en hatt, hon  blev skit glad :) sen gick vi även ner till macken och köpte cigg, sen thai mat:P haha. Sen drog han in till stan och jag upp till min sötnos! Vi gjorde inget speciellt, typ kollade på en film, sen en annan men somnade efter halva, och sen blev det typ sängen och sova, fast mikael satte sig vid datan, sen åkte jag hem vid två. Kommer nog inte träffa han förräns på torsdag, då hans födelsedag är, för han hade typ fullt upp hela veckan så, och vet ni? jag har kommit på vad jag ska GE han i FÖDELSEDAGSPRESENT :D har typ tänkt as mycket, och tycker parfym och smycken är så utttjatat, så jag kom på värsta ideen, vet att han kommer älska den!* hihi inte för att jag har råd precis, haha komemr inte kunna köpa ett skit till mig själv, för mamma fylller år nu den 5 med, och vill gärna ge henne ngt med. Vettefan hur allt ska kunna gå ihop men.. Hade behövt alla pengar till mig, mitt ego men vafan, mina älsklingar fyller 18, och mamma 37 så ibland blir det inte som man tänkt sig! men är lite orolig över mickes present, hah^^ ska även köpa med mig en liten mini tårta på torsdag då vi ska ses, haha :P hatar att inte jag fyller 18, för då hade jag lätt dratt med dig på krogen (; . Och imon är det praktik, har faktiskt längtat dit!

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0