pengar-problem!

Asså jag hatar det här med pengar-grejen helatiden! Är tänkt att jag ska följa med ner till småland, Nicole och hennes pojkvän firar typ att dom vart förlovade i ett år, och jag får liksom bara 1000 kr jag ska klarar mig på hela feburari, och helst till mars! på 1000 spänn, de räcker inte ngnstans! behöver nya skor, nya byxor och så är det cigg med :/ fyfan vad jag hatar att jag röker. Det förstör aaallt! ciggaretter är så jävla dyrt och jag bara klagar jag vet, men det är så svårt att sluta, och det är en social-grej. och dte kommer ju inte precis räcka. Behöver ha med mig pengar ner dit, men kan bara ta med mig 200 kr max, mat och så, men bensin pengarna är ju självklart att dom ska ha, så det är ju det viktigaste :P kul och typ köra en massa folk som man bara själv får betala, hade jag aldrig gått med på :P haha. så, blir surt där.. FÅR DAMMP! vill följa med men har FAN INTE RÅD! allt handlar bara om pengar helatiden :( så jobbigt.. jag hoppas jag löser det på något sätt. Kanske ligger det pengar under min kudde när jag vaknar imorgon, fast det tror jag knappast ^^

Kommentarer

Skriv här vad du har på hjärtat!

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen här?

E-postadress: (Kommer inte att synas här)

URL/Har du någon blogg?:)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0